.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم گراميداشت هفته بسيج در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل

رئیس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در مراسمي كه به مناسبت گراميداشت هفته بسيج برگزار گرديد گفت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان اسلام ،جنگی را تدارک دیدند تا بوسیله ی آن انقلاب ما را نابود کنند.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز از بابل، دكتر عسگر جانعلي زاده گفت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان اسلام ،جنگی را تدارک دیدند تا بوسیله ی آن انقلاب ما را نابود کنند.

وي افزود : در جنگ تحميلي بسیجیان ،این نیروهای مردمی، قد علم کردند و در مقابل دشمن کاری انجام دادند تا دیگر هیچ دشمنی جرأت نکند در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد. دشمن که توان رویارویی با انقلاب را نمی دید تغییر استراتژی داد.

جانعلی زاده گفت: قرآت مجید خیلی زیبا این استراتژی را که ما در مقابل آن هستیم بیان نموده است که در آن تأکید شده "ما باید خودمان را به سلاح روز مجهز کنیم".

وی بيان داشت: دشمنان همچنان در حال ضربه زدن به انقلاب هستند. به فرموده ی رهبر معظم انقلاب دشمنان می خواهند از طریق شبیخون فرهنگی به انقلاب ضربه بزنند و ما در حال جنگ "نرم" هستیم.

جانعلی زاده تصريح كرد: ما هشت سال در جنگ از كشور خود دفاع کردیم که آن را دفاع مقدس نامیدیم. حال نیز باید به سلاح روز(بصيرت ) مجهز شویم و به امید خدا و با کمک بسیجیان ما همچنان به دفاع مقدس خودمان در جنگ نرم دشمن ادامه می دهیم .

وی در ادامه گفت: از نظر مقام معظم رهبري "بسیج یک مزرعه بدون حصار است". كه همه ی ما باید دست به دست هم دهیم و جمهوری اسلامی ايران را از گزند دشمنان مصون بداریم.

وي در پايان سخنان خود یادآور شد: اسم بسیج تمام ایثارگري های 8سال دفاع مقدس می باشد. حماسه های آنان و در جبهه در تمام طول مرز جنگی درشلمچه، کردستان عملیاتی چون کربلای 10 و ... فراموش نشدنی است.

گفتني است در انتهاي مراسم از بسيجيان نمونه دانشگاه تجليل به عمل آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.